Keresés ebben a blogban

2011. október 2., vasárnap

Az első őszi darabok

A kedvenc textiles boltomban gyönyörű őszi színekre bukkantam, mondanom sem kell,hogy nem ezekért mentem, de nem tudtam ellenállni nekik Az jószerencse és a férjem hathatós segítségével rögtön neki is estem a munkának, így sikerült még a tél beállta előtt elkészíteni jó néhány őszi darabot. Ez az adag jóval praktikusabbra sikerült,mint a nyári,bizonyára a szűz jegy hatása:)




Home coordinator book
Csekkeknek és egyebeknek

Nem csak szép...
Csinos darabok, előnyük, hogy nem fogyasztanak sokat, egy 50 forintos füzettel üzemelnek.
Zsebében elférnek a csekkek, és nem gyűrődnek használhatatlanra a női táska mély bugyraiban.
Üzemelhet buzgó könyvtárba járóknak emlékeztető füzetnek is, én ha vissza kell vinni a könyveket, egy darabot tuti nem találok, és nem is emlékszem mi lehetett az. Nos mostantól, már a könyvtárban feljegyzésre kerül az, hogy mit tettem időlegesen a magamévá.

És ha már szóba jött a női táska, akkor megint egy praktikus darab. Nagyon élvezem, ahogy a dolgok körülöttem rendre találnak,s ráadásul szépek is
Zsepitartók

A kedvenc anyagomból
És végül az őszi bugyik:


Bugyineszeszerek



Nincsenek megjegyzések: